W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.

Kurier spóźnia się z moją przesyłką

Jesteś tutaj: Centrum informacji /

Jeśli kurier dostarczający Twoje Zamówienie spóźnia się, to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską.

Towary małe – aparaty fotograficzne, kamery, dyski, laptopy, telefony itp. - dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, UPS lub do paczkomatów InPost.

Informacje niezbędne do śledzenia statusu zlecenia znajdują się w wiadomości mailowej potwierdzającej wysyłkę paczki z naszego magazynu. Po wprowadzeniu numeru listu przewozowego na stronie przewoźnika poznasz dokładny status realizacji transportu Twojego Zamówienia.

W przypadku braku informacji prosimy o bezpośredni kontakt dzwoniąc pod numer 812 812 821. (Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora).

Czy treść była pomocna?
  • Formularz
  • Zadzwoń

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza

Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

812 812 812 pon-sb 08:00-21:00

Brak konsultanta pon-pt 08:00-17:00

sklep@oleole.plpon-pt 08:00-17:00