PROMOCJE

W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.
Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe:

Jakie są koszty transportu Towarów zamówionych w Sklepie Internetowym?

Jesteś tutaj: Centrum informacji /

Poniżej znajdziesz wszystkie szczegółowe informacje dotyczące rodzajów, terminów oraz kosztów transportu Zamówień.

Rodzaje transportu dla Towarów zamówionych w Sklepie Internetowym OleOle.pl

Transport Na jutro i w sobotę

Najszybszy transport Towaru, licząc od daty złożenia Zamówienia. Towar, w zależności od terminu wybranego przez Klienta, może zostać dowieziony w dacie złożenia Zamówienia lub do 2-ch dni. To idealny wybór, gdy jesteś gotowy zapłacić za jak najszybszy dowóz Towaru.

Dostępny dla transportów do domu. Terminy i koszty dostępne są na etapie składania Zamówienia.

Transport Darmowy

Szybki transport Towaru, licząc od daty złożenia zamówienia. Towar może zostać dowieziony do domu, od drugiego dnia po dacie złożenia Zamówienia, oraz do Paczkomatów InPost i Punktów Odbioru OleOle!, od następnego dnia od daty złożenia Zamówienia. To idealny wybór, gdy czas oczekiwania na Towar chcesz pogodzić z darmowym transportem.

Dostępny dla transportu do domu, Paczkomatów InPost i Punktów Odbioru OleOle!

Jak mogę sprawdzić dokładną cenę transportu zamówionego Towaru?

Szczegółowe informacje wyświetlane będą w trakcie składania Zamówień lub udzielane są przez COK. Całkowity koszt transportu Towaru kalkulowany jest podczas wybierania terminu transportu.

Kalkulator kosztów transportu dostępny jest w kroku 5 w trakcie składania Zamówienia na stronie „Twój koszyk”.

Składając Zamówienie na więcej niż jeden Towar oszczędzasz. Transport kolejnych Produktów w ramach jednego Zamówienia jest zazwyczaj tańszy.

Zamówienie - zakup w Sklepie Internetowym OleOle.pl

Dostawa do domu - transport firmowy

Ten rodzaj transportu przewidziany jest dla dostaw Towarów dużych, tj. pralek, lodówek, kuchni, zmywarek.

Podczas tej usługi transportowej, nasi dostawcy dostarczą zakupiony sprzęt przed budynek.

Jeśli chcesz, aby nasi dostawcy wnieśli i ustawili Towar we wskazanym przez Ciebie miejscu, wystarczy, że podczas składania zamówienia dokupisz oferowaną przez nas Usługę Dodatkową „wniesienia Towaru” do mieszkania/lokalu.

W trakcie składania Zamówienia sam wybierasz dogodny dla Ciebie termin i przedział czasowy transportu, w którym mają przyjechać nasi dostawcy.

Możesz wybrać usługę transportową w przedziałach czasowych:

  • 10-godzinnym lub
  • skróconym – do 2-3 i 5 godzin, z dodatkowym powiadomieniem telefonicznym przed dostarczeniem.

Na etapie składania zamówienia prezentowane są opłaty za wybrane usługi transportu oraz skróconego przedziału czasu dostawy. Więcej informacji można znaleźć tutaj.


Transport Na jutro i na sobotę

Transport Darmowy - na drugi dzień i kolejne (od poniedziałku do piątku)

Skrócony przedział
czasowy 5 h

Skrócony przedział
czasowy 2 - 3 h

Skrócony przedział czasowy 2-3 h dla przedziałów 7:00-9:00, 17:00-19:00, 17:00-20:00,
18:00-20:00, 18:00-21:00, 19:00-21:00

9,90 zł / szt.

0 zł

19,90 zł

29,90 zł

39,90 zł

Dostawa do domu - kurier

Ten rodzaj dostawy przewidziany jest dla Towarów małych, tj. aparatów fotograficznych, telefonów, odtwarzaczy MP3, itp.

Dostawa obejmuje dostarczenie Towaru pod adres wskazany w Zamówieniu i nastąpi następnego dnia roboczego po przekazaniu przesyłki kurierowi.

W dniu przekazania przesyłki kurierowi, dostaniesz od nas e-mail z potwierdzeniem wydania przesyłki kurierowi wraz z numerem nadania. W wiadomości będzie również podana planowana data dostarczenia oraz link do strony internetowej wraz z numerem telefonu do firmy kurierskiej, gdzie możliwe będzie sprawdzenie stanu realizacji Zamówienia.

Na etapie składania zamówienia prezentowane są opłaty za wybrane usługi transportu, oraz jeśli dostępne dla wskazanego podczas składania Zamówienia adresu, dostawę w sobotę oraz skrócony przedział czasu dostawy. Więcej informacji można znaleźć tutaj.


Transport Na jutro

Transport Na 2 dzień i kolejne

Transport Darmowy - na 2 dzień i kolejne

9,90 zł

9,90 zł
dla Zamówień o wartości niższej niż 99 zł

0 zł
dla Zamówień o wartości minimalnej 99 zł

Dostawa do paczkomatu Inpost

Ten rodzaj dostawy przewidziany jest dla Towarów małych, tj. aparatów fotograficznych, telefonów, odtwarzaczy MP3, itp.

Dostawa obejmuje dostarczenie Towaru do wybranego podczas składania Zamówienia Paczkomatu InPost.

Zamówiony Towar przekazywany jest do firmy InPost do 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaconych środków na naszym koncie.

Odbiór Towaru będzie możliwy po otrzymaniu od firmy InPost wiadomości e-mail oraz SMS z kodem odbioru przesyłki. Przesyłkę będzie można odebrać w ciągu 3 dni. Po 2 dniach otrzymasz przypomnienie SMS oraz e-mail z prośbą o odbiór paczki. Po 3 dniach paczka zostanie przekazana do Oddziału InPost, gdzie będzie czekać na Ciebie przez 11 dni. Po 14 dniach od momentu dostarczenia paczki do Paczkomatu InPost przesyłka zostanie zwrócona do magazynu OleOle!.

W przypadku uszkodzenia paczki lub taśmy zabezpieczającej, nie musisz jej odbierać. Przesyłkę możesz ponownie włożyć do jednej ze skrytek Paczkomatu, a następnie postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.

Lista Paczkomatów InPost - Sprawdź

Więcej informacji można znaleźć tutaj.

Rodzaj Towaru

Transport

Towar mały poniżej 99zł

9,99 zł

Towar mały od 99zł

0 zł

Dostawa do Punktu Odbioru Osobistego

Ten rodzaj dostawy przewidziany jest dla wszystkich Towarów. Dostawa obejmuje dostarczenie Towaru do wybranego, podczas składania Zamówienia, Punktu Odbioru Osobistego.

Odbiór Towaru będzie możliwy po wysłaniu przez nas wiadomości e-mail z potwierdzeniem dostarczenia Towaru do Punktu Odbioru Osobistego.

Towar będzie dostępny do odbioru przez 3 dni robocze od momentu dostarczenia

Towaru do Punktu Odbioru Osobistego. W przypadku nieodebrania zakupionego Towaru przez 3 dni robocze od momentu wysłania wiadomość, Towar zostanie odesłany do magazynu.

Więcej informacji można znaleźć tutaj.


Rodzaj Towaru

Transport

Towar poniżej 99zł

4,99 zł

Towar od 99zł

0 zł

Dostawa do Punktu Pocztowego

Ten rodzaj dostawy przewidziany jest dla Towarów małych, tj. aparatów fotograficznych, telefonów, odtwarzaczy MP3, itp.

Dostawa obejmuje dostarczenie Towaru do wybranego podczas składania Zamówienia Punktu Pocztowego.

Poczta Polska poinformuje o możliwości odbioru Towaru, przesyłając wiadomość SMS na podany podczas składania Zamówienia numer telefonu komórkowego. Przesyłkę będzie można odebrać w ciągu 3 dni od chwili dostarczenia. Po 3 dniach od momentu dostarczenia paczki do Punktu Pocztowego przesyłka zostanie zwrócona do magazynu Sklepu.

W przypadku uszkodzenia paczki lub taśmy zabezpieczającej nie musisz jej odbierać.


Rodzaj Towaru

Transport

produkt „mały” do 98,99zł
i masie nieprzekraczającej 20 kg

6,95 zł

produkt „mały” od 99zł do 1000zł
i masie nieprzekraczającej 20 kg

0 zł

Dostawa do domu Pocztą Polską

Ten rodzaj dostawy przewidziany jest dla Towarów małych, tj. aparatów fotograficznych, telefonów, odtwarzaczy MP3, itp.

Opcja jest dostępna dla Zamówień, których łączna lub jednostkowa cena nie przekracza 1000 zł. Transport realizowany jest w dni powszednie. Zawężenie oczekiwania na transport Towaru jest niedostępne.

W przypadku uszkodzenia paczki lub taśmy zabezpieczającej nie musisz jej odbierać.


Rodzaj Towaru

Transport

produkt „mały” do 98,99zł
i masie nieprzekraczającej 20 kg

7,95 zł

produkt „mały” od 99zł do 1000zł
i masie nieprzekraczającej 20 kg

0 zł

Czy treść była pomocna?
  • Formularz
  • Zadzwoń

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza

Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

812 812 812 pon-sb 08:00-21:00

Brak konsultanta pon-pt 08:00-17:00

sklep@oleole.plpon-pt 08:00-17:00