PROMOCJE

TWOJE KONTO TYMCZASOWE

TWOJE ZAMÓWIENIA


Wyrażam zgodę na skorzystanie z usługi BlueCash. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż operatorem Systemu płatności BlueCash, za pośrednictwem którego Bank świadczy dla mnie usługę przelewu identyfikacyjnego, jest Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, która otrzymała zgodę Prezesa NBP z dnia 25.11.2011r. na prowadzenie systemu płatności BlueCash objętego ustawą z dnia 24.08.2001r. o ostateczności rozrachunku w systemach płatności i systemach rozrachunku papierów wartościowych oraz zasadach nadzoru nad tymi systemami.
Przelew oczekuje na potwierdzenie od banku. Jeżeli dokonałeś już przelewu 1zł, poczekaj na weryfikację tożsamości.
Jeżeli dokonałeś przelew w godzinach nocnych lub dzień wolny, odpowiedź może przyjść w najbliższy dzień roboczy.
Niedokończone potwierdzenie lub błąd Jeżeli nie dokonałeś przelewu na 1zł lub podczas autoryzacji wystąpił błąd, ponów autoryzację klikając w przycisk poniżej. Pamiętaj, aby z tej opcji skorzystać tylko w wyżej wymienionych przypadkach. W przypadku kiedy dokonałeś potwierdzenia skorzystanie z ponownej autoryzacji rozpocznie proces od nowa i może wydłużyc jego czas.
Czy napewno chcesz zmienić formę płatności? Zmiana będzie się wiązała z koniecznością anulowania wniosku kredytowego.
Anulowanie zamówienia powoduje anulowanie wniosku kredytowego.
Umowa zostanie zarchiwizowana w eArchiwum, prowadzonym przez KIR SA, drugiego dnia roboczego od jej podpisania. Poniżej znajdziesz dane dostępowe.
Przyszła odpowiedź na Twoją pierwotną próbę autoryzacji. Odśwież stronę. Czy chcesz mimo to wykonać przelew ponownie?
Operator zmienił stan Twojego zamówienia. Czekaj na aktualizację statusu w Koncie Klienta.