W czym możemy pomóc?
Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.- Raty przez Internet - najczęściej zadawane pytania
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Cennik usług dodatkowych
- Jak mogę anulować zamówienie?
- Gdzie znajdę kody rabatowe?
- Jakie sposoby płatności są akceptowane przy dostawie do domu?
- Zmiana terminu dostarczenia Zamówienia
- Brak faktury lub dokumentu przedłużenia gwarancji
- Zapomniałem hasła do Konta Klienta
- Co to są Punkty Odbioru i gdzie je znajdę?
- Jakie są koszty transportu Towarów zamówionych w Sklepie Internetowym?
- Czy jest możliwy odbiór zamówienia w paczkomatach InPost?
- W jakich godzinach mogę się spodziewać transportu przesyłki?
- Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?
- Brak faktury lub dokumentu ubezpieczenia Przedłuż Gwarancję®
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Kurier spóźnia się z moją przesyłką
- Odbiór zużytego sprzętu
- Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Praktyczne wskazówki dotyczące odbioru Towaru
Ekstra Ochrona
Ekstra Ochrona to nic innego jak ubezpieczenie zawarte przy udziale Sklepu OleOle.pl między Tobą a firmą ubezpieczeniową. Dzięki niemu za ewentualne naprawy lub wymianę sprzętu nie będziesz musiał płacić z własnej kieszeni – Twój portfel z pewnością odetchnie z ulgą. W zależności od wybranego wariantu ubezpieczenia przez najbliższy rok, 2 lata, 3 albo 5 lat będziesz miał zapewniony spokój i wygodę, aby w pełni cieszyć się nowo zakupionym sprzętem. Polisa nie stanowi gwarancji jakości w rozumieniu art. 577-581 k.c., ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne. Zakres ochrony i wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczycieli opisują "Warunki Ubezpieczenia"
Warunki Ubezpieczenia dla umów ubezpieczenia zawartych od 02.01.2023 do 27.06.2024
Warunki Ubezpieczenia dla umów ubezpieczenia zawartych od 21.10.2021 do 01.01.2023
Warunki Ubezpieczenia dla umów ubezpieczenia zawartych od 20.03.2020 do 20.10.2021
Warunki Ubezpieczenia dla umów ubezpieczenia zawartych od 15.04.2019 do 19.03.2020
- Formularz
- Zadzwoń
Skontaktuj się z nami
Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.
812 812 812 pon-sb 08:00-21:00
Brak konsultanta pon-pt 08:00-17:00
sklep@oleole.plpon-pt 08:00-17:00