W czym możemy pomóc?
Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.- Raty przez Internet - najczęściej zadawane pytania
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Cennik usług dodatkowych
- Jak mogę anulować zamówienie?
- Gdzie znajdę kody rabatowe?
- Jakie sposoby płatności są akceptowane przy dostawie do domu?
- Zmiana terminu dostarczenia Zamówienia
- Brak faktury lub dokumentu przedłużenia gwarancji
- Zapomniałem hasła do Konta Klienta
- Co to są Punkty Odbioru i gdzie je znajdę?
- Jakie są koszty transportu Towarów zamówionych w Sklepie Internetowym?
- Czy jest możliwy odbiór zamówienia w paczkomatach InPost?
- W jakich godzinach mogę się spodziewać transportu przesyłki?
- Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?
- Brak faktury lub dokumentu ubezpieczenia Przedłuż Gwarancję®
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Kurier spóźnia się z moją przesyłką
- Odbiór zużytego sprzętu
- Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Praktyczne wskazówki dotyczące odbioru Towaru
Co to są Punkty Odbioru Osobistego i gdzie je znajdę?
Dla wygody naszych klientów towary zakupione w sklepie internetowym OleOle! możesz odebrać w stałych Punktach Odbioru Osobistego.
Punkty odbioru osobistego to duże korzyści dla Klienta:
- dogodny odbiór zakupionego sprzętu w wybranych przez siebie godzinach, które można sprawdzić w opisie każdego z punktów odbioru,
- możliwość zapłaty gotówką w wybranym Punkcie Odbioru Osobistego.
Jak zamówić towar do Punktu odbioru osobistego?
- Zamawiając towar, po dodaniu go do koszyka należy wybrać jako miejsce dostawy "zamówienie - odbiór w wybranym punkcie OleOle"
- Gdy towar będzie gotowy do odbioru, zostaniesz o tym poinformowany przez e-mail.
- Zamówiony towar bedzie na Ciebie czekał w wybranym Punkcie odbioru osobistego przez 3 dni. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz zamówionego sprzętu, wróci on z powrotem do naszego magazynu.
Jednocześnie informujemy, że w Punkcie odbioru osobistego nie ma możliwości:
- Zamawiania towaru.
- Odbioru towaru zakupionego w systemie ratalnym.
- Oglądania towaru, który nie został wcześniej zakupiony. Punkty odbioru osobistego nie są tradycyjnymi sklepami, a jedynie miejscami odbioru zakupionego towaru.
- Płacenia kartą. W Punkcie odbioru osobistego, można płacić tylko i wyłącznie gotówką. Prosimy wcześniej przygotować wyliczoną kwotę do zapłaty, z uwagi na brak możliwości wydawania reszty.
Uwaga: Przy zakupie dużych i nieporęcznych produktów prosimy o uwzględnienie faktu, iż nasi pracownicy nie mogą opuszczać miejsca pracy i uczestniczyć w załadunku towaru do samochodu klienta.
Lista Punktów Odbioru Osobistego
Informacje o godzinach otwarcia oraz lokalizacji POO znajdziesz TUTAJ.
- Formularz
- Zadzwoń
Skontaktuj się z nami
Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.
812 812 812 pon-sb 08:00-21:00
Brak konsultanta pon-pt 08:00-17:00
sklep@oleole.plpon-pt 08:00-17:00