PROMOCJE

W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.
Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe:

Raty przez Internet - najczęściej zadawane pytania

Jesteś tutaj: Centrum informacji /

Podstawowe pytania

Co to są Raty przez Internet?

Raty przez Internet to możliwość sfinansowania zakupów kredytem ratalnym bez wychodzenia z domu. Wybierając ten sposób płatności, samodzielnie wypełniasz wniosek ratalny, nawet w 15 minut możesz otrzymać decyzję Banku. Podpisanie umowy kredytu odbywa się przez Internet bez udziału kuriera.

Wniosek ratalny możesz złożyć w dowolnym momencie, 24h/dobę.

Jaka jest aktualna oferta ratalna?

Aktualna oferta ratalna znajduje się tutaj: Oferta ratalna

Kto może kupować na Raty przez Internet?

Na Raty przez Internet mogą kupować Klienci* sklepu www.oleole.pl, którzy:

  • mają ukończone 18 lat,
  • posiadają internetowe konto osobiste,
  • posiadają stałe źródło dochodów (umowę o pracę, umowę zlecenie, kontrakt, emeryturę, rentę, działalność gospodarczą, działalność rolniczą).

Z Rat przez Internet nie mogą skorzystać osoby osiągające dochód z najmu lokalu.

*Klient – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą, w tym z Bankiem, czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą.

Co muszę przygotować, by moc sporządzić wniosek?

Aby sprawnie wypełnić i wysłać wniosek ratalny, przygotuj:

  • dowód osobisty,
  • numer osobistego rachunku bankowego,
  • dane zakładu pracy, w tym: adres, telefon, NIP, datę zatrudnienia lub numer i symbol emerytury/renty, datę rozpoczęcia świadczenia i końca (jeśli dotyczy) informację o osiąganym dochodzie netto.

Czy mogę wcześniej spłacić Raty przez Internet?

Tak. Prosimy o bezpośredni kontakt z Bankiem, który sfinansował zakup w celu poinformowania o zamiarze wcześniejszej spłaty kredytu.

  • Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60.

Czy otrzymam fakturę na firmę przy zakupie ratalnym?

Nie. System ratalny nie obejmuje finansowania podmiotów gospodarczych. W przypadku takiego zakupu nie wystawimy faktury na dane podmiotów gospodarczych. Otrzymasz fakturę na Twoje dane, czyli imię, nazwisko i adres zamieszkania, zgodne z danymi wniosku ratalnego. Sklep oleole.pl przygotował dla przedsiębiorców oddzielną ofertę: Dowiedz się więcej o leasingu

Czy aby wziąć Raty przez Internet muszę posiadać konto osobiste?

Tak. Aby móc skorzystać z Rat przez Internet musisz posiadać internetowy rachunek bankowy. Lista obsługiwanych Banków w procesie autoryzacji tożsamości wyświetla się automatycznie po wyborze płatności Raty przez Internet. Jeżeli na liście nie ma Twojego Banku, proponujemy skorzystać z innej opcji ratalnej, w tym celu zmień formę płatności na Raty z Kurierem. Możesz również wybrać inną, dogodną dla Ciebie formę płatności.

Na jaki okres można wziąć raty?

Okres spłaty rat wynosi od 3 do 48 miesięcy.

Decyzja kredytowa

Kto udziela Rat przez Internet?

W oleole.pl w zakresie kredytu ratalnego współpracujemy z:

  • Alior Bank S.A.

Ile trwa weryfikacja wniosku w Raty prze Internet przez partnera ratalnego?

Na decyzję najczęściej będziesz czekać do kilku minut. Czas sprawdzania Twojego wniosku zależy jednak od dostępności m.in. Biura Informacji Kredytowej, dlatego w niektórych przypadkach (zwłaszcza w godzinach nocnych oraz w dni wolne od pracy) weryfikacja ta może ulec wydłużeniu.

Dostałem pozytywną decyzję banku - co dalej mam zrobić?

Potwierdź swoją tożsamość przelewem 1 zł. Dodatkowo w Koncie Klienta zostanie udostępniony projekt umowy kredytowej z którym będziesz mógł się zapoznać i zweryfikować poprawność swoich danych.

Do czego służy potwierdzenie tożsamości?

Po otrzymaniu wstępnej pozytywnej decyzji zostaniesz poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości poprzez przelew weryfikacyjny 1 zł. Przelew weryfikacyjny jest wykonywany za pośrednictwem Blue Media S.A. Stosuje się go wyłącznie w celu potwierdzenia i weryfikacji Twoich danych osobowych podanych we wniosku ratalnym. Niezależnie od wyniku weryfikacji tożsamości, kwota przelewu jest zwracana niezwłocznie po zakończeniu weryfikacji na rachunek bankowy, z którego został wykonany przelew. Wykaz banków, z których możesz dokonać takiego przelewu dostępny jest przed wejściem na wniosek ratalny.

Aby przelew został poprawnie zweryfikowany:

  • Musisz być jedynym właścicielem rachunku bankowego
  • Dane adresowe zdefiniowane w Twoim banku muszą być zgodne z danymi podanymi we wniosku.

Dostałem odmowną decyzję banku - co więcej mogę zrobić?

W przypadku odmownej decyzji banku możesz dokonać zmiany formy płatności na Raty PayU lub inną dogodną dla Ciebie formę płatności.

Spłata rat

W jakiej formie otrzymam umowę kredytu i harmonogram spłaty rat?

Po podpisaniu umowy w Koncie Klienta będziesz miał możliwość pobrania umowy (format PDF) z e- Archiwum Banku.

Bank dostarcza harmonogram spłat do Klienta pocztą (listem zwykłym) na adres korespondencyjny wskazany w Umowie kredytu lub pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany we Wniosku.

Gdzie uzyskam informację o liczbie rat pozostałych do spłaty?

W celu uzyskania informacji dotyczącej liczby rat i kwoty pozostałej do spłaty, należy skontaktować się z Bankiem.

  • Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60.

Czy mogę odstąpić od umowy kredytowej Raty przez Internet?

Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy kredytu bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty dostawy towaru.

Czy treść była pomocna?
  • Formularz
  • Zadzwoń

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza

Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

812 812 812 pon-sb 08:00-21:00

Brak konsultanta pon-pt 08:00-17:00

sklep@oleole.plpon-pt 08:00-17:00