PROMOCJE

W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.
Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe:

Jak mogę anulować zamówienie?

Jesteś tutaj: Centrum informacji /

Istnieją dwa sposoby anulowania zamówienia.

Samodzielne anulowanie zamówienia w Koncie Klienta

Żeby zamówienie zostało anulowane w systemie musisz wykonać trzy kroki:

1. Zaloguj się do Konta Klienta

Link do logowania znajduje się w prawej części nagłówka. Do zalogowanie będziesz potrzebować adresu e-mail oraz hasła zdefiniowanego podczas składania pierwszego zamówienia.





2. Odszukaj zakładkę "Twoje zamówienia", a następnie przejdź do zakładki "Zamówienia bieżące



Kliknij zakładkę "Zamówienia bieżące"

3. Znajdź zamówienie

Po kliknięciu w link "Zamówienia bieżące" strona wyświetli listę aktualnych zamówień jakie zostały złożone. Odnajdź poszukiwane zamówienie. Aby anulować zamówienie wystarczy kliknąć "Anuluj zamówienie".



Po kliknięciu zostaniesz poproszony o wskazanie powodu anulowania zamówienia.



Gdy wypełnisz ankietę otrzymasz komunikat o anulowaniu zamówienia. Na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie anulowania zamówienia.



Pamiętaj, że głównym warunkiem, od którego zależy anulowanie Twojego zamówienia, jest czas liczony od momentu złożenia zamówienia. W sytuacji gdy towar został już wydany z magazynu zamówienie zostanie anulowane przez Konsultanta. W pojedynczych przypadkach dostawa może być kontynuowana po przyjęciu dyspozycji o anulowaniu.

Anulowanie zamówienia drogą elektroniczną lub telefonicznie

W przypadku gdy złożyłeś zamówienie drogą telefoniczną bez podawania adresu e-mail anulacji dokonasz wyłącznie poprzez telefon: 812 812 812 (Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora) lub poniższy formularz.

Pamiętaj, że głównym warunkiem, od którego zależy anulowanie Twojego zamówienia, jest czas liczony od momentu złożenia zamówienia. W sytuacji gdy towar został już wydany z magazynu zamówienie zostanie anulowane przez Konsultanta. W pojedynczych przypadkach dostawa może być kontynuowana po przyjęciu dyspozycji o anulowaniu.

Czy treść była pomocna?
  • Formularz
  • Zadzwoń

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza

Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

812 812 812 pon-sb 08:00-21:00

Brak konsultanta pon-pt 08:00-17:00

sklep@oleole.plpon-pt 08:00-17:00