W czym możemy pomóc?
Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.- Raty przez Internet - najczęściej zadawane pytania
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Cennik usług dodatkowych
- Jak mogę anulować zamówienie?
- Gdzie znajdę kody rabatowe?
- Jakie sposoby płatności są akceptowane przy dostawie do domu?
- Zmiana terminu dostarczenia Zamówienia
- Brak faktury lub dokumentu przedłużenia gwarancji
- Zapomniałem hasła do Konta Klienta
- Co to są Punkty Odbioru i gdzie je znajdę?
- Jakie są koszty transportu Towarów zamówionych w Sklepie Internetowym?
- Czy jest możliwy odbiór zamówienia w paczkomatach InPost?
- W jakich godzinach mogę się spodziewać transportu przesyłki?
- Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?
- Brak faktury lub dokumentu ubezpieczenia Przedłuż Gwarancję®
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Kurier spóźnia się z moją przesyłką
- Odbiór zużytego sprzętu
- Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Praktyczne wskazówki dotyczące odbioru Towaru
W jakich godzinach mogę się spodziewać transportu przesyłki?
Godziny transportu uzależnione są od wybranego sposobu dostarczenia przesyłki do odbiorcy.
Towary małogabarytowe
Transport Towarów „małych” - aparaty fotograficzne, kamery wideo, czajniki, golarki, laptopy, tablety, odkurzacze, okapy podszafkowe, smartfony, gry i konsole, itd. realizowanay jest przez firmy kurierskie. Zamówienia docierają do Klientów w dni robocze w godzinach od 09:00 do 19:00. W celu zweryfikowania przypuszczalnej godziny transportu zalecamy kontakt z firmą, która realizuje dostawę (UPS, lub DPD). Informacje niezbędne do zweryfikowania statusu przesyłki (m.in.: numer listu przewozowego) wysyłane są za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Towary dużogabarytowe
W przypadku Towarów dużych - pralki, lodówki, kuchnie, piekarniki, zmywarki, telewizory powyżej 32 cali itd. - dostawa realizowana jest transportem firmowym. Podczas składania Zamówienia istnieje możliwość wybrania konkretnego przedziału czasowego, w którym Towar zostanie dostarczony.
Paczkomaty 24/7 firmy InPost
Do paczkomatów dostarczane są Towary małych rozmiarów. Wiadomość o planowanym terminie dostarczenia Zamówienia do paczkomatu zostanie wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej. Towar oczekuje na odbiór do 3 dni roboczych od chwili dostarczenia do paczkomatu.
- Formularz
- Zadzwoń
Skontaktuj się z nami
Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.
812 812 812 pon-sb 08:00-21:00
Brak konsultanta pon-pt 08:00-17:00
sklep@oleole.plpon-pt 08:00-17:00