W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.

Jak kupować w naszym sklepie internetowym?

Jesteś tutaj: Centrum informacji /

Kupowanie w Sklepie Internetowym OleOle.pl jest bardzo proste i składa się z trzech kroków. Dokładny opis poszczególnych czynności znajduje się poniżej.

Jak znaleźć interesujący mnie Produkt?

Towary dostępne w Sklepie Internetowym podzielone są na kategorie (np. AGD). Spis kategorii dostępny jest na górze strony. Dla ułatwienia wyszukiwania Produktów w naszym Sklepie Internetowym obowiązuje również podział na podkategorie (np. pralki i suszarki) oraz grupy (np. pralki).

Po wybraniu grupy towarowej pojawia się lista Towarów zawierająca najważniejsze informacje o każdym z nich.

Z listy można przejść do konkretnego produktu:

  • klikając nazwę produktu,
  • klikając jego zdjęcie,

Jeżeli szukasz konkretnego Towaru i znasz jego nazwę, symbol lub numer katalogowy (całość lub tylko część), wpisz je w pole „Szukana fraza” znajdujące się na górze strony i naciśnij „Szukaj”. Pojawi się lista sprzętów zawierających ciąg znaków wpisanych przez Ciebie. Wystarczy, że wpiszesz szukaną fazę w pole „Znajdź… w…” i klikniesz „Szukaj”.

Pomocna w wyszukiwaniu Produktów może się również okazać tabela „Opcje przeglądania” widoczna po lewej stronie (po wybraniu interesującej kategorii).

Dzięki tabeli „Opcje przeglądania” istnieje możliwość wyfiltrowania Towarów o konkretnych parametrach (np. pralki o cenie nie przekraczającej 1000 zł).



Jak dokonać zakupu Towaru?

Jeżeli podjąłeś już decyzję o Zamówieniu Towaru, naciśnij odpowiednio przycisk „Dodaj do koszyka” następnie zostaniesz przeniesiony na stronę „Twój koszyk”.



Co oznaczają statusy dostępności Towarów widoczne na karcie produktów?

  • W magazynie – sprawdź termin dostawy!

    Towar jest dostępny w naszym magazynie. Wyślemy go natychmiast po przyjęciu Zamówienia. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 1 dzień roboczy.

  • Wysyłka do 3 dni

    Produkty wysyłamy zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych od przyjęcia zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej.

„Twój koszyk” – czyli jak w pełni dostosować realizację Zamówienia do swoich potrzeb?

Przed przejściem do koszyka zaprezentujemy Ci dostępne dla danego Towaru Usługi Dodatkowe, Ubezpieczenia oraz pasujące akcesoria – aby przejść do koszyka wystarczy kliknąć „Dalej”.

Krok 1 – zawartość koszyka

Na stronie „Twój koszyk” zostanie wyświetlona zawartość koszyka: cena oraz liczba Produktów.

W celu jak najlepszego dopasowania realizacji Zamówienia do swoich indywidualnych potrzeb w tym kroku istnieje możliwość wybrania Usług Dodatkowych, które zostaną zrealizowane w trakcie dostawy Zamówienia. Po naciśnięciu na czerwony znak zapytania - widoczny po prawej stronie nazwy Usługi Dodatkowej - pojawi się jej szczegółowa charakterystyka.

Jeśli posiadasz Kod Promocyjny możesz wprowadzić go w tym etapie.

Ostatnią decyzją, którą należy podjąć w tym kroku, jest wybór miejsca dostawy (zamówienie może zostać dostarczone pod konkretny adres – opcja Zamówienie - zakup przez Internet z dostawą do domu, lub sprzęt może zostać dostarczony do wybranego Punktu Odbioru - opcja Zamówienie - odbiór w wybranym punkcie OleOle.

W przypadku Towarów małych pojawia się jeszcze 3 opcja – zamówienie - zakup przez Internet z dostawą do Paczkomatu - InPost. Sposób najlepszy dla zabieganych, ponieważ Zamówienie można odebrać w dogodnym terminie (do paczkomatów dostarczane są tylko Towary małych rozmiarów - aparaty fotograficzne, kamery wideo, czajniki, golarki, laptopy, tablety, odkurzacze, smartfony, gry i konsole itd.)

Krok 2 – logowanie i rejestracja

Jeśli po raz pierwszy składasz Zamówienie lub Rezerwację w naszym Sklepie Internetowym musisz założyć konto. Jeśli jest to już kolejny zakup zaloguj się podając adres mailowy oraz hasło.

W przypadku zapomnienia hasła możesz skorzystać z opcji „Przypomnij hasło”.

Krok 3 – adres dostawy/ wybór punktu odbioru

Uważnie wypełnij wszystkie pola dotyczące adresu dostawy Zamówienia. Upewnij się, czy dane na fakturze mają być takie same, jak adres pod który Zamówienie zostanie dostarczone. Jeśli nie zaznacz opcję „Chcę podać inne dane do faktury” i z uwagą uzupełnij pola.

Jeśli zdecydowałeś się na dostawę do Punktu Odbioru Osobistego, w tym kroku musisz wybrać dogodny dla Ciebie Punkt.

Jeśli zdecydowałeś się na dostarczenie Zamówienia do Paczkomatu InPost, w tym kroku musisz wybrać interesujący Cię paczkomat.

Krok 4 – sposób płatności

Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób zapłaty.

Składając Zamówienie z transportem do domu możesz zapłacić gotówką przy odbiorze lub wybrać inny, dogodny sposób płatności: Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób zapłaty.

Składając Zamówienie z transportem do domu możesz zapłacić gotówką przy odbiorze lub wybrać inny, dogodny sposób płatności: przelew, przelew bezpośredni (PayU), karta płatnicza (PayU), płatność MasterPass (e-Card), płatność V.me by Visa (e-Card), Raty przez Internet, Raty z Kurierem.

Odbierając Produkty w Punkcie Odbioru, możesz zapłacić na miejscu tylko gotówką, lub wcześniej na etapie składania zamówienia dokonać płatności poprzez przelew, przelew bezpośredni (PayU), karta płatnicza (PayU), płatność MasterPass (e-Card), płatność V.me by Visa (e-Card).

Uwaga! Jeśli zdecydowałeś się na transport Zamówienia do Paczkomatu 24/7 pamiętaj, że płatność przy odbiorze możliwa jest tylko w niektórych paczkomatach. Upewnij się, że ten, do którego ma zostać dostarczony Twój Towar, posiada taką opcję!

Krok 5 – termin dostawy

W tym kroku pojawi się tabela (kalendarz), w którym istnieje możliwość wyboru terminu transportu. Przy każdym z wyborów podana jest ewentualna cena transportu.

Po prawej stronie w tym kroku wyświetla się okno „Podsumowanie zamówienia”. Sprawdź, czy wszystkie informacje tam zawarte są poprawne. Jeśli wszystko się zgadza naciśnij „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” .

Twoje Zamówienie otrzyma numer i zostanie przesłane do bazy naszego Sklepu Internetowego OleOle.pl, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem.

Jeżeli złożyłeś Zamówienie z transportem do domu i nastąpi konieczność kontaktu telefonicznego (np. w celu ustalenia terminu transportu), a naszemu pracownikowi nie uda się skontaktować z Tobą w ciągu 3 dni roboczych, złożone Zamówienie może zostać anulowane.

Jeżeli zamówiłeś Towary do odbioru w wybranym Paczkomacie 24/7 firmy InPost, nasz pracownik prześle do Ciebie e-mail, aby ostatecznie potwierdzić realizację Zamówienia oraz wszystkie jego elementy. W tej samej wiadomości otrzymasz również potwierdzenie daty dostawy sprzętu do Paczkomatu (Towar czeka na odbiór w paczkomacie przez 3 dni robocze)

Jeżeli zdecydowałeś się na odbiór zamówienia w Punkcie Odbioru, nasz pracownik prześle do Ciebie e-mail, aby ostatecznie potwierdzić możliwość realizacji wszystkich istotnych elementów Rezerwacji. Poda Ci również datę, od kiedy towar będzie na Ciebie czekał w wybranym Punkcie Odbioru (maksymalnie przez 3 dni).

Jak odebrać zamówione Produkty?

Zamówione Produkty zostaną dostarczone na podany adres w uzgodnionym terminie lub będą oczekiwać na Ciebie w wybranym Punkcie Odbioru. Przy odbieraniu Produktów, celem uniknięcia pomyłek, możesz zostać poproszony o okazanie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem.

Jak sprawdzić, co dzieje się z Zamówieniem?

Większość informacji dotyczących etapu realizacji Zamówienia będziesz otrzymywać drogą mailową (zdarzają się jednak przypadki kiedy niezbędny jest kontakt telefoniczny ze strony naszego sklepu). W pierwszym mailu otrzymasz potwierdzenie wpłynięcia Zamówienia do naszego systemu. Aktualny status realizacji można sprawdzić w Koncie Klienta (logowanie z użyciem danych z Rejestracji).

Aby wyświetlić swoje Konto Klienta należy wybrać opcję „Status zamówienia” widoczną na górze strony.

W przypadku złożenia Zamówienia i wyboru płatności przelewem, numer konta otrzymasz po skompletowaniu wszystkich jego elementów. Termin realizacji Zamówienia składającego się z kilku różnych Produktów uzależniony jest od najdłuższego czasu sprowadzania konkretnego z nich (wszystkie Towary wysyłane są w tym samym terminie, więc należy poczekać na pełne skompletowanie Zamówienia).

Czy treść była pomocna?
  • Formularz
  • Zadzwoń

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza

Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

812 812 812 pon-sb 08:00-21:00

Brak konsultanta pon-pt 08:00-17:00

sklep@oleole.plpon-pt 08:00-17:00