Akcja serwisowa FRANKE
Szanowny Kliencie,
Firma Franke zidentyfikowała problem bezpieczeństwa związany z możliwym pojawieniem się bakterii Pseudomonas aeruginosa w części baterii kuchennych ze stali szlachetnej, wyprodukowanych w okresie od maja do września 2025 roku.

Jeśli posiadasz jeden z wymienionych modeli, których dotyczy problem prosimy o zapoznanie się z poniższym komunikatem.

Lista modeli, których może dotyczyć problem:

EAN Model EAN Model
7612981831998Pescara XL semi-pro Stal szlachetna 7612985728805Atlas Neo J Stal szlachetna
7612981832001Pescara L semi-pro Stal szlachetna 7612985728812Atlas Neo J pull-out Stal szlachetna
7612985444873Atlas Neo Stal szlachetna 7612985820462Eos Neo Czarna stal szlachetna
7612985444903Atlas Neo pull-out Stal szlachetna 7612985820479Eos Neo pull-out spray Czarna stal szlachetna
7612985444910Atlas Neo pull-out window Stal szlachetna 7612985886864Atlas Neo Sensor Stal szlachetna
7612985444934Atlas Neo pull-out spray Stal szlachetna 7612985886895Atlas Neo Sensor Czarna stal szlachetna
7612985474702Eos Neo U Stal szlachetna 7612985910866Atlas Neo Miedziany
7612985474733Eos Neo U pull-out spray Stal szlachetna 7612985910880Atlas Neo Antracyt
7612985543453Mythos Stal Szlachetna 7612985910897Atlas Neo pull-out Miedziany
7612985543460Mythos pull-out Stal szlachetna 7612985911214Atlas Neo pull-out Antracyt
7612985552639Atlas Neo Czarna stal szlachetna 7612985911252Eos Neo pull-out spray Miedziany
7612985552646Atlas Neo pull-out Czarna stal szlachetna 7612985911276Eos Neo pull-out spray Antracyt
7612985552653Mythos Czarna stal szlachetna 7612986230529Atlas Neo Złoto
7612985552660Mythos pull-out Czarna stal szlachetna 7612986230536Atlas Neo pull-out Złoto
7612985650557Orbit Stal szlachetna 7612986230550Eos Neo pull-out spray Złoto
7612985650564Orbit pull-out Stal szlachetna 7612980534739Atlas Celar Water Stal szlachetna
7612985727983Eos Neo Stal szlachetna 7612980534746Eos Clear Water Stal szlachetna
7612985727990Eos Neo pull-out spray Stal szlachetna 7612985951173Zestaw Atlas Clear Water z filtrem Franke Clear Water Stal szlachetna
7612985951166Zestaw Eos Clear Water z filtrem Franke Clear Water Stal szlachetna

Jak zidentyfikować czy produkt jest objęty akcją?
Aby ustalić czy produkt należy do, której dotyczy problem bezpieczeństwa, prosimy o weryfikację numeru katalogowego oraz tygodnia produkcji. Informacje te znajdują się na kartonie zbiorczym oraz na etykiecie umieszczonej na wężu przyłączeniowym baterii.
Działanie dotyczy produktów wyprodukowanych w okresie od 18. tygodnia 2025 roku do 39. tygodnia 2025 roku.
Poniższy przykład przedstawia etykietę baterii o numerze katalogowym 115.0521.438 wyprodukowaną w 34. tygodniu 2025 roku:

Wężyki przyłączeniowe baterii

Karton zbiorczy

Jakie działania należy podjąć? Instrukcja samodzielnej dezynfekcji baterii
  1. Prosimy o sprawdzenie czy temperatura ciepłej wody w domowej instalacji (ustawienia systemu podgrzewania wody) osiąga 72°C. Jeśli tak to należy pozostawić otwarty strumień wody o tej temperaturze przez 3 minuty, zgodnie z normą DVGW W 551-3 (A) – Higiena w instalacjach wodnych, cz.3: czyszczenie i dezynfekcja.
  2. Jeśli nie mają Państwo możliwości ręcznej regulacji temperatury należy skorzystać z pomocy hydraulika a następnie postępować zgodnie z instrukcją z punktu 1.
  3. Jeśli wykonanie tych czynności nie jest możliwe prosimy o niezwłoczny kontakt z serwisem Franke Polska w celu uzyskania wsparcia. Formularz zgłoszeń znajduje się na stronie franke.pl, w zakładce kontakt: https://www.franke.com/pl/pl/home-solutions/kontakt/formularz-serwisowy-Franke.html.
W razie pytań dotyczących powyżej opisanych działań naprawczych prosimy o kontakt z firmą Franke poprzez formularz zgłoszeń lub mailowo:
HS-safety.INT@franke.com
Kontakt z OleOle!:
Na wszystkie pytania odpowiemy telefonicznie pod nr tel.812 812 812

Reklamacje

Towar z Twojego zamówienia nie jest pełnowartościowy? Masz zastrzeżenia do wykonania zamówionej usługi? Znajdziemy dla Ciebie najlepsze możliwe rozwiązanie.

Złóż szybko reklamację korzystając z elektronicznego formularza lub wyszukaj dane kontaktowe do autoryzowanego serwisu producenta/ gwaranta. Na naszej stronie znajdziesz niezbędne informacje jak reklamować.

W związku ze zmianą od 1 stycznia 2021 r. ustawy o prawach konsumenta opisane regulaminem sklepu internetowego prawa i obowiązki konsumentów w zakresie uprawnienia do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość oraz rękojmi za wady towarów wprost należy stosować i będą stosowane do osób fizycznych, w tym wspólników spółek cywilnych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Więcej informacji

Reklamacja
u sprzedawcy
Dla Towarów i usług kupionych za pośrednictwem Sklepu Internetowego możesz dokonać zgłoszenia reklamacji logując się do Twojego Konta Klienta i wypełniając elektroniczny formularz reklamacji. Po wypełnieniu formularza otrzymasz od nas informację o dalszych krokach.

dowiedz się więcej
Reklamacja w autoryzowanym serwisie producenta / gwaranta
Reklamację możesz złożyć bezpośrednio w najbliższym Serwisie producenta. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub na stronie producenta, którą pomoże Ci odnaleźć nasza wyszukiwarka. Warto sprawdzić czy Towar nie jest objęty serwisem door-to-door.

dowiedz się więcej
Status
reklamacji

sprawdź
Reklamacja
bez logowania

sprawdź
Najczęściej
zadawane pytania

sprawdź
Reklamacja u sprzedawcy

Zamówienia ze Sklepu Internetowego lub Centrum Obsługi Klienta możesz wygodnie zareklamować, logując się do Twojego Konta Klienta i wybierając „reklamacja” przy zamówieniu, które chcesz zareklamować.

zaloguj się i złóż reklamację
Zaloguj się do
Twojego Konta Klienta
Wybierz zamówienie, które chcesz zareklamować
Wypełnij formularz, podając oczekiwania dotyczące reklamcji
Gotowe!
Twoja reklamacja została złożona.
Nie masz Konta Klienta?

Aby złożyć reklamację w OleOle nie musisz się logować, ani posiadać Konta Klienta. Reklamacja bez logowania wymaga podania numeru zamówienia lub numeru innego dokumentu sprzedaży (np. paragonu, faktury VAT), oraz wypełnienia dodatkowych pól weryfikujących Twój zakup

Złóż reklamację bez logowania

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę złożyć reklamację?
Jeżeli chcesz złożyć reklamację w naszym sklepie możesz:
- dokonać zgłoszenia poprzez formularz elektroniczny, po jego uzupełnieniu oraz przesłaniu, poinformujemy Cię o dalszych krokach. Formularz reklamacyjny jest dostępny pod każdym zamówieniem w Twoim Koncie Klienta, lub w zakładce reklamacje.
- przesłać towar na adres: Euro-net Sp. z o.o. Sklep internetowy OleOle ul. Parzniewska 18 05-800 Pruszków Magazyn 1 (czynna w godzinach 6:00 – 21:00). Pamiętaj o dołączeniu do przesyłki opisu usterki oraz dowodu zakupu (np.: kopii faktury, kopii paragonu, numer zamówienia)
Ile czasu trwa gwarancja na mój Towar ?
Okres trwania gwarancji jest określony w karcie gwarancyjnej Towaru. Jeżeli gwarant nie wskazał okresu lub innego czasu jej trwania są to dwa lata liczone od daty wydania Towaru.
Na postawie jakich dokumentów zakupu mogę złożyć reklamację ?
Dla jak najłatwiejszego złożenia reklamacji przez formularz elektroniczny, udostępniamy Ci możliwość odszukania zamówienia po numerze zamówienia internetowego, numerze polisy ubezpieczenia, numerze faktury oraz numerze dokumentów wydania Towaru. Najłatwiej dokonasz zgłoszenia reklamacyjnego z Twojego konta Klienta. Bezpośrednio z historii zamówień możesz przejść do uzupełnienia formularza reklamacyjnego. Jeżeli nie możesz odszukać żadnego z numerów dokumentów skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poprzez infolinię. Nasi doradcy pomogą Ci w złożeniu reklamacji.
Ile czasu trwa naprawa Towaru?
W przypadku naprawy Towarów, powierzamy ją autoryzowanym serwisom producenta. Czas naprawy może być różny w zależności od dostępności części i rodzaju wady. W każdym przypadku dbamy, żeby okres naprawy był dla Ciebie jak najkrótszy a tym samym najmniej uciążliwy.
Masz pytanie?

Nie możesz znaleźć potrzebnych Ci informacji? Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania