PROMOCJE

Centrum pomocy

centrum pomocy

Masz wątpliwości?

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami naszych klientów.

1. Czy prezentowany na stronie towar jest dostępny?

Wszystkie Towary, z wyłączeniem Towarów z przedsprzedaży, oferowane na stronie OleOle.pl dostępne są w naszym magazynie. Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem większej liczby Towarów, prosimy o wysłanie takiej informacji na adres e-mail: sklep@oleole.pl.

2. Kiedy jest możliwy najbliższy termin transportu?

Zapraszamy do przeprowadzenia symulacji zamówienia na stronie OleOle.pl - po podaniu adresu dostawy (3 krok ścieżki zakupowej) ustalany jest termin transportu i wyświetlają się najbliższe możliwe terminy uwzgledniające wybrane miejsce dostawy (4 krok ścieżki zakupowej). Pamiętaj! Jeżeli chcesz przeprowadzić jedynie symulację zamówienia nie wciskaj przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

3. O której godzinie będzie realizowany transport?

W przypadku dużych Towarów oferujemy możliwości wybrania konkretnego dnia i przedziału czasowego, w którym odbędzie się transport.
Małe Towary wysyłamy firmą kurierską DHL lub DPD. Paczkę można śledzić na stronie kuriera, na podstawie otrzymanego numeru listu przewozowego lub kontaktując się z lokalnym odziałem firmy kurierskiej. Numery telefonów są dostępne na stronach firm kurierskich DHL i DPD.

4. Czy mogę przełożyć termin transportu zamawianego towaru?

W kwestii przełożenia terminu transportu prosimy o kontakt z infolinią minimum dzień przed planowaną dostawą. Nr telefonu na infolinię OleOle!: (22) 57 15 155 lub 812 812 812.

5. Jakie są koszty transportu?

W celu wyliczenia kosztów transportu prosimy o dodanie wybranych Towarów do Koszyka (nie wiąże się to ze złożeniem zamówienia, za które trzeba zapłacić). W Koszyku, w zależności od formy zapłaty, zostaną wyliczone wszelkie koszty transportu oraz łączna wartość zamówienia. Warto też zapoznać się z opcją „Bezpłatny Transport”: www.oleole.pl/cms/bezplatny_transport.bhtml

6. Jaką firmą kurierską odbywa się transport?

1) W przypadku dużego sprzętu transport realizowany jest transportem firmowym spółki Euro-net Sp. z o.o.
2) Niewielkie gabarytowo Towary dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich DHL lub DPD.

7. Co zrobić gdy dostawca nie podbił Karty Gwarancyjnej w trakcie transportu?

Zaistniałą sytuację zgłaszamy na adres: sklep@oleole.pl
Prosimy policzyć liczbę okienek na Karcie Gwarancyjnej, gdzie można przybić pieczątkę sklepu. Wyślemy wymaganą liczbę naklejek z naszą pieczątką, które Państwo nakleją na Kartę. Prosimy o wypełnienie treści Karty oraz podanie adresu korespondencyjnego.

8. Co zrobić gdy w transporcie nie było Karty Gwarancyjnej albo faktury?

Informację o brakującej Karcie Gwarancyjnej lub fakturze, prosimy przesłać wraz z numerem zamówienia na adres e-mail: sklep@oleole.pl. Brakujące dokumenty wyślemy za pośrednictwem Poczty Polskiej, listem priorytetowym na wskazany przez Państwa adres korespondencyjny.

9. Czy mogę zmienić dane na wystawionej już fakturze?

Jeżeli życzą sobie Państwo dokonania korekty danych na fakturze, np. zmiany odbiorcy z osoby prywatnej na prawną lub odwrotnie, wystarczy w tym celu przesłać do nas wiadomość na adres e-mail: sklep@oleole.pl z informacją, które dane mają być zmienione. Po wystawieniu korekty wyślemy ją do Państwa na adres korespondencyjny. Jeżeli przy składaniu zamówienia, wybrali Państwo tylko e-fakturę, korektę prześlemy tylko w wersji elektronicznej.

W przypadku drobnych zmian w danych nabywcy, mają Państwo możliwość wystawienia i przesłania do nas noty korygującej.

10. Zauważyłem, że faktura nie została podpisana. Co zrobić?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktury VAT nie muszą już zawierać ani podpisu wystawcy, ani podpisu odbiorcy:

  • od 1 maja 2004 r. w zakresie podatku VAT;
  • od 1 maja 2004 r. w zakresie podatków PIT i CIT podmiotów nieprowadzących ksiąg handlowych;
  • od 1 lutego 2005 r. w zakresie rachunkowości (ksiąg handlowych). Wystarczy sam wydruk, bez nanoszenia podpisów, pieczątek, itd.

11. Czy mogę obejrzeć zakupiony sprzęt przy transporcie i przed zapłatą?

Jeśli zamówili Państwo mały produkt i dostarczyła go firma kurierska w przypadku widocznych uszkodzeń kurier ma obowiązek na Państwa życzenie sporządzić protokół szkody. Nie macie Państwo obowiązku przyjmować uszkodzonej przesyłki.

12. Nie otrzymałem numeru konta, na który mam dokonać wpłatę. Gdzie mogę go znaleźć?

Numer konta sklepu Oleole! zostanie wysłany automatycznie, po przyjęciu zamówienia do realizacji. Jeżeli go nie ma w przeciągu godziny od momentu złożenia zamówienia, można zwrócić się do naszej infolinii na nr: (22) 57 15 155 lub 812 812 812.
Prawdopodobnie podany został niewłaściwy adres e-mail.

13. Nie otrzymałem numeru przesyłki. Co robić?

Duże sprzęty dostarczamy za pośrednictwem transportu firmowego.
Numery listów przewozowych dla naszych klientów wysyłane są automatycznie w dniu nadania przesyłki około godziny 17.00. W wypadku nie otrzymania numeru listu prosimy o kontakt z naszą infolinia. Termin transportu można dostosować do własnych potrzeb, w trakcie składania zamówienia.

14. Zakupiony produkt przestał działać. Jak reklamować towar?

Można skontaktować się z najbliższym serwisem producenta. Wykaz serwisów prosimy szukać na Karcie Gwarancyjnej lub w Internecie.

Można też zgłaszać w naszym sklepie: listownie lub kontaktując się z pracownikiem sklepu internetowego lub wypełniając formularz zgłoszenia (kliknij, aby przejść do formularza). Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia dalszego postępowania.

15. Po przypomnieniu hasła nie mogę się zalogować. Co robić?

Proponujemy w wymaganym polu wpisać hasło ręcznie, z pominięciem opcji CTR+C, CTR+V. Uwaga! Hasło jakie wysyłamy aktywuje się dopiero po około 10-15 minutach. Jeżeli nadal występuje problem z zalogowaniem prosimy o kontakt po numerem telefonu: (22) 57 15 155 lub 812 812 812.

16. Chcę, aby kierowca zabrał mój stary sprzęt lub podłączył nowy. Jak zamówić usługę?

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą dodatkową. Umieszczając w Koszyku zamówione Towary, prosimy zwróć uwagę na proponowane usługi dodatkowe – mogą być dla Państwa nieocenioną pomocą i wygodą. W przypadku zabrania starego sprzętu powinien przed przybyciem dostawcy zostać odłączony od instalacji. W przypadku lodówki, powinna być ona odłączona i rozmrożona.
W przypadku montażu nowego sprzętu, instalacja musi być przystosowana do podłączenia. Nie dokonujemy montażu w zabudowie. Informacje o naszych usługach znajdziesz tutaj.

17. Jak uzyskać numer telefonu do kierowcy?

Niestety nie dysponujemy numerami do przewoźników.

18. Jak odstąpić od umowy?

W sekcji Reklamacje dostępny jest artykuł o odstąpieniu od umowy. Opisaliśmy w nim szczegóły zwrotu: Przeczytaj warunki odstąpienia od umowy.

19. Ile czasu będę czekał na zwrot środków za zakupiony towar?

Jeśli zaistnieje potrzeba zwrócenia środków, zrobimy to w ciągu 14 dni od momentu dopełnienia wszystkich formalności.

20. Jak kupować na raty?

Oferujemy wygodne raty, które pomogą Ci w zakupie sprzętu i rozłożeniu płatności na dłuższy okres czasu. W naszym sklepie spotkasz się z dwoma rodzajami rat.

Raty przez Internet – sprawdź szczegóły na stronie sprawdź szczegóły
Raty z Kurierem – sprawdź szczegóły na stronie sprawdź szczegóły

21. Jak odebrać paczkę z Paczkomaty InPost?

Po nadaniu przesyłki do Paczkomatu Inpost, na numer podany przez Ciebie, otrzymasz sms-a z kodem upoważniającym do odbioru przesyłki. Udaj się do wybranego Paczkomatu i na ekranie wprowadź swój numer telefonu komórkowego i kod odbioru otrzymany sms-em. Na odbiór zakupów z Paczkomatu Inpost masz 3 dni. Jeśli nie odbierzesz przesyłki będzie ona oczekiwała na Ciebie w lokalnym oddziale firmy InPost przez 7 dni, po czym zostanie zwrócona do sklepu. W wybranych paczkomatach istniej możliwość dokonania płatności gotówką lub kartą.

22. Czym są skrócone przedziały czasowe przy transporcie dużych Towarów?

Przy transporcie dużych Towarów, który odbywa się naszym transportem firmowym można wybrać dogodny termin dostawy. Do wyboru jest zarówno dzień jak i konkretny przedział godzinowy, w którym ma przyjechać nasz dostawca. Oferujemy transport w przedziałach czasowych 2, 3 i 5-cio godzinnych. Przy opcji skróconego przedziału czasowego nasz dostawca zadzwoni na godzinę przed przyjazdem.

23. W jaki sposób skontaktować się z działem reklamacji?

W wypadku pierwszego kontaktu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie //www.oleole.pl/cms/reklamacje.bhtml. W przypadku kolejnego kontaktu prosimy o odpowiedź na wiadomość otrzymaną z działu reklamacji, w której został zawarty numer zgłoszenia. Nasi konsultanci odpowiadają na korespondencję w kolejności jej otrzymywania.

24. Nie otrzymałem przewidzianych gratisów (przy transporcie) do zamówionych towarów, które objęte były promocją.

Prosimy o wysłanie informacji, na adres mailowy sklep@oleole.pl z informacją, jakiej promocji dotyczył gratis oraz numerem swojego zamówienia i adresem na który ma on zostać wysłany. Gratis zostanie Państwu niezwłocznie dosłany, lub zostaniecie Państwo poinformowani o sposobie jego otrzymania jeśli była to promocja producenta.

25. W jakich godzinach będzie transport, o której mogę się spodziewać dostawcy?

Standardowo ransport dużych Towarów odbywa się naszym transportem firmowym w godzinach 10:00 - 21:00. Istnieje możliwość skrócenia czasu oczekiwania poprzez wykupienie zawężenia czasowego transportu. Transport małych Towarów odbywa się poprzez firmy kurierskie w godzinach pracy firm kurierskich DHL i DPD.

26. Jak zbierać punkty PAYBACK w sklepie oleole.pl?

Możesz zbierać punkty za zakupy w sklepie internetowym oleole.pl tylko wtedy gdy wejdziesz do naszego sklepu przez stronę //www2.payback.pl/sklepy-online/ole-ole Wpisz numer swojej karty PAYBACK i kliknij "do sklepu" . Za zrobione w ten sposób zakupy PAYBACK naliczy Ci punkty na Twoją kartę.

27. Ile punktów w systemie PAYBACK mogę zebrać poprzez zakupy w naszym sklepie?

Robiąc zakupy w naszym sklepie internetowym dostaniesz 1 punkt PAYBACK za każde wydane 2 zł (2zł = 1 punkt). Koszty przesyłki nie są przeliczane na punkty.

28. Czy punkty PAYBACK można również zbierać poprzez zamówienia telefoniczne?

Nie, punkty PAYBACK można zbierać jedynie przez zakupy w naszym sklepie internetowym OleOle! (tylko wtedy gdy wejdziesz do naszego sklepu przez stronę: //www2.payback.pl/sklepy-online/ole-ole wpisz nr swojej karty PAYBACK i kliknij "do sklepu").

29. Kiedy na mojej karcie PAYBACK będą widoczne zdobyte punkty?

Punkty PAYBACK są przypisane w okresie najpóźniej do 6 tygodni od dnia dokonania zakupu. W przypadku anulowania zamówienia, nieodebrania paczki lub zwrócenia towaru, punkty PAYBACK nie zostaną naliczone.

30. Na co mogę wymienić punkty PAYBACK?

Punkty PAYBACK możesz wymienić na ofertę przygotowaną przez poszczególnych partnerów programu. Zobacz nagrody PAYBACK