PROMOCJE

Zmywarki Electrolux

(8)
/zmywarki,_Electrolux.bhtml
/zmywarki,_Electrolux,d1.bhtml
/zmywarki,_Electrolux,d2.bhtml
/zmywarki,_Electrolux,d3.bhtml
/zmywarki,_Electrolux,d4.bhtml
/zmywarki,_Electrolux,d6.bhtml
/zmywarki,_Electrolux,d8.bhtml
/zmywarki,_Electrolux,d10.bhtml
Wczytywanie...
Popularność
Marka A-Z
Marka Z-A
Od najtańszego
Od najdroższego
Najlepiej oceniane
Liczba opinii
Oglądalność
Cena:
OK
Ocena Klientów:
(7)
(1)
Dostępność:
Szerokość:  
Wysokość:  
Głębokość:  
od 58 do 60,9 cm (0)
Klasa energetyczna:  
(1)
(4)
(3)
Zużycie wody w cyklu:  
od 10 do 11,9 litrów (0)
od 12 do 13,9 litrów (0)
Załadunek częściowy :  
nie (8)
tak (0)
Pojemność - ilość kompletów:  
od 11 do 12 kpl. (0)
od 15 kpl. (0)
Poziom hałasu:  
44 dB (3)
47 dB (3)
45 dB (0)
46 dB (0)
50 dB (2)
48 dB (0)
49 dB (0)
51 dB (0)
bardzo cicha (do 43 dB) dB
41 dB (0)
42 dB (0)
43 dB (0)
Zabezpieczenie przed zalaniem:  
brak (2)
wewnętrzne (0)
System mycia sztućców:  
szuflada na sztućce (0)
taca na sztućce (0)
Funkcje dodatkowe:
blokada dostępu do panelu sterowania (0) blokada dostępu do panelu sterowania
system samoczyszczących filtrów (0) system samoczyszczących filtrów
system ochrony szkła (0) system ochrony szkła
automatyka zmywania (0) automatyka zmywania
oświetlenie wewnętrzne (0) oświetlenie wewnętrzne
Kolor:
biały (3)
czarny (1)
Silver Black (0)
Możliwość zabudowy pod blatem:  
tak (1)
Panel sterowania:  
zintegrowany (zakryty) (0)
Wyświetlacz elektroniczny:  
LCD (7)
brak (0)
Programy zmywania:  
auto (0)
auto 30-50 (0)
auto 35-45 (0)
auto 40-70 (0)
auto 45-55 (0)
auto 45-65 (0)
auto 50-60 (0)
auto 50-70 (0)
auto 60-70 (0)
auto 65-75 (0)
40 (2)
45 (6)
30 (0)
35 (0)
50 (6)
55 (2)
60 (5)
65 (2)
70 (8)
75 (0)
Systemy suszenia:  
wentylator (0)
Dostosowanie wnętrza do załadunku:  
ruchome kosze (0)
ruchome elementy w koszach (0)
Informacja o pracy zmywarki:  
sygnał dźwiękowy (0)
wyświetlanie czasu do końca programu (0)
Wykonanie dna zmywarki:  
Podłączenie do ciepłej wody:  
tak (2)
nie (6)
Status:
nowości (0)
Outlet
stan dobry (0)
stan dostateczny (0)
nowości (0)
OK
Wczytywanie...
Popularność
Marka A-Z
Marka Z-A
Od najtańszego
Od najdroższego
Najlepiej oceniane
Liczba opinii
Oglądalność

Electrolux ESF5545LOX AirDry

zmywarka

Electrolux
nr kat.
1097478

Podaj numer katalagowy produktu podczas rozmowy z konsultantem.

812 812 812

pon.-pt. 8:00 - 21:00
sob. 9:00 - 18:00
niedz. 9:00 - 18:00

Dziś do 23:00!

20.06.2019 (czwartek) infolinia jest nieczynna

panienka ostro krytykująca zmywarkę chyba nie ma racji. To jest kolejne moje urządzenie tego typu i zdecydowanie lepsze od poprzednich. Bardzo... Więcej
panienka ostro krytykująca zmywarkę chyba nie ma racji. To jest kolejne moje urządzenie tego typu i zdecydowanie lepsze od poprzednich. Bardzo cicho pracuje, bardzo dobrze domywa brudne naczynia - wielki atut. Może rzeczywiście jest lekki kłopot z załadunkiem niektórych noży, ale na pewno dolna szuflada chodzi dobrze. Generalnie mogę z czystym sumieniem polecić każdemu zakup tego modelu i nie jestem pracownikiem ani sklepu ani producenta tylko zwykłym użytkownikiem. Żona również jest zadowolona. Mniej
5/5
Peterlin 62, 10 miesięcy temu
1 669 zł

Electrolux ESF2400OK

zmywarka

Electrolux
nr kat.
1131997

Podaj numer katalagowy produktu podczas rozmowy z konsultantem.

812 812 812

pon.-pt. 8:00 - 21:00
sob. 9:00 - 18:00
niedz. 9:00 - 18:00

Dziś do 23:00!

20.06.2019 (czwartek) infolinia jest nieczynna

Wszystko w porządku. Bez uwag.
5/5
Marek, 10 miesięcy temu
1 156,70 zł

Electrolux ESF4661ROX

zmywarka

Electrolux
nr kat.
1132026

Podaj numer katalagowy produktu podczas rozmowy z konsultantem.

812 812 812

pon.-pt. 8:00 - 21:00
sob. 9:00 - 18:00
niedz. 9:00 - 18:00

Dziś do 23:00!

20.06.2019 (czwartek) infolinia jest nieczynna

Moze ktos z panstwa kto posiada ta zmywarke powie mi czy sa z tylu srubki do odkrecenia blatu bo niechce mi sie wierzyc ze blat sie nie zdejmuj... Więcej
Moze ktos z panstwa kto posiada ta zmywarke powie mi czy sa z tylu srubki do odkrecenia blatu bo niechce mi sie wierzyc ze blat sie nie zdejmuj Mniej
5/5
Yyy, 4 dni temu
1 599 zł

Electrolux ESF75533LX

zmywarka

Electrolux
nr kat.
1132024

Podaj numer katalagowy produktu podczas rozmowy z konsultantem.

812 812 812

pon.-pt. 8:00 - 21:00
sob. 9:00 - 18:00
niedz. 9:00 - 18:00

Dziś do 23:00!

20.06.2019 (czwartek) infolinia jest nieczynna

1 399 zł

Electrolux ESF2400OS

zmywarka

Electrolux
nr kat.
1074402

Podaj numer katalagowy produktu podczas rozmowy z konsultantem.

812 812 812

pon.-pt. 8:00 - 21:00
sob. 9:00 - 18:00
niedz. 9:00 - 18:00

Dziś do 23:00!

20.06.2019 (czwartek) infolinia jest nieczynna

Są osobne przegrody na duże talerze, dzięki czemu nie trzeba zmieniać zastawy bo wszystko się mieści. Krótki 20 min program domywa nawet garnki... Więcej
Są osobne przegrody na duże talerze, dzięki czemu nie trzeba zmieniać zastawy bo wszystko się mieści. Krótki 20 min program domywa nawet garnki pod warunkiem, że wstawi się je od razu. Dla dwóch osób jest to zmywarka idealna. Mniej
5/5
Kasia, 1 miesiąc temu
1 084,03 zł
954 zł
Stan:
Stan doskonały
Co to znaczy?
Może posiadać uszkodzone opakowanie fabryczne.

Electrolux ESF4513LOW

zmywarka

Electrolux
nr kat.
1132022

Podaj numer katalagowy produktu podczas rozmowy z konsultantem.

812 812 812

pon.-pt. 8:00 - 21:00
sob. 9:00 - 18:00
niedz. 9:00 - 18:00

Dziś do 23:00!

20.06.2019 (czwartek) infolinia jest nieczynna

Kupiona dla starszych rodziców (88 i 85 lat). Po tygodniu dają radę obsłużyć przy pomocy napisanej przeze mnie krótkiej instrukcji - głównie... Więcej
Kupiona dla starszych rodziców (88 i 85 lat). Po tygodniu dają radę obsłużyć przy pomocy napisanej przeze mnie krótkiej instrukcji - głównie dzięki możliwości wyboru jednego faworyzowanego programu. Myje bardzo dobrze, suszenie jak we wszystkich nowych zmywarkach nastawionych na EKO pozostawia nieco do życzenia, ale po automatycznym otwarciu drzwi na zakończenie programu naczynia wysychają po pewnym czasie samoistnie. Mniej
5/5
Krzysztof, 8 miesięcy temu
1 212,13 zł

Electrolux ESF5533LOW

zmywarka

Electrolux
nr kat.
1132027

Podaj numer katalagowy produktu podczas rozmowy z konsultantem.

812 812 812

pon.-pt. 8:00 - 21:00
sob. 9:00 - 18:00
niedz. 9:00 - 18:00

Dziś do 23:00!

20.06.2019 (czwartek) infolinia jest nieczynna

mi pasuje, taka akuratna
5/5
jose, 1 miesiąc temu
1 309 zł

Electrolux ESF4661ROW

zmywarka

Electrolux
nr kat.
1132025

Podaj numer katalagowy produktu podczas rozmowy z konsultantem.

812 812 812

pon.-pt. 8:00 - 21:00
sob. 9:00 - 18:00
niedz. 9:00 - 18:00

Dziś do 23:00!

20.06.2019 (czwartek) infolinia jest nieczynna

Ogolnie jestem zadowolony. Myslalem, ze bedzie skuteczniejsze suszenie i mycie garnkow.
5/5
makrela, 4 miesiące temu
1 519 zł
Znaleziono 8 produktów

Zmywarki Electrolux

Czym powinna charakteryzować się odpowiednio dobrana zmywarka do naszej kuchni? Zanim zdecydujemy porównując zmywarki Bosch, Electrolux lub Siemens z innymi producentami - warto przyjrzeć się takim cechom użytkowym jak szerokość która ma kolosalne znaczenie jeśli chodzi o wygodę użytkowania i ilość załadowanych naczyń do jednego zmywania.
 
Zobacz produkty