PROMOCJE

Garett G5 (czerwony)

zegarek Smart

Garett nr kat. 1078859

Podaj numer katalagowy produktu podczas rozmowy z konsultantem.

812 812 812

pon.- sob. 8:00 - 21:00
nd. 9:00 - 19:00

Kompatybilna platforma  Apple iOS, Google Android
Integracja z telefonem  Bluetooth 3.0
Konstrukcja koperty  stal szlachetna
Kolor:
czerwony
95,31 zł

Zadzwoń i zamów

zegarek Smart Garett G5 (czerwony)
Garett G5 (czerwony)
95,31 zł
Opis i dane
Smartwatch Garett G5 idealnie współgra ze smartfonami, komputerami oraz tabletami posiadającymi wbudowaną funkcję Bluetooth w wersji V2.0 (lub wyższy).
Działa z telefonami oraz innymi urządzeniami pracującymi na systemach Android (minimum 2.3), iOS (ograniczona funkcjonalność). To wygodne i bardzo funkcjonalne urządzenie, służące do odtwarzania muzyki, odbierania połączeń oraz wiadomości sms i maili. Niewątpliwą zaletą urządzenia jest czytelny i łatwy w obsłudze interfejs. Użytkownik informowany jest o pojawieniu się danej informacji za pomocą podświetlanych ikonek LED.

Dodatkowo Garett G5  lokalizuje telefon, a nawet wykonuje zdjęcia w sposób zdalny. Za spust migawki służy wówczas tarcza zegarka.

Wraz z Garett G5 motywujesz się do uprawiania sportów oraz bijesz własne rekordy.
Dzięki funkcji krokomierza możliwy jest dokładny pomiar ilości przebytego dystansu usytuowanego w czasie. Dodatkowo zegarek wyświetla także jak wiele kalorii zostało spalonych.

Najważniejsze funkcje:

  • Odbieranie, odrzucanie i wykonywanie połączeń
  • Wyświetlanie numeru lub nazwy połączeń przychodzących
  • Dźwięk, kiedy przychodzi połączenie głosowe
  • Alarm chroniący przed zgubieniem - kiedy telefon straci połączenie z zegarkiem na odległość ponad 10 m. automatycznie włączy się alarm
  • Wbudowany mikrofon oraz głośnik - funkcja rozmowy głośnomówiącej
  • Synchronizacja kontaktów, historii połączeń
  • Odtwarzanie i kontrolowanie muzyki z telefonu przez zegarek
  • Kompatybilność z systemami Android oraz iOS
  • Możliwość odbierania sms'ów (tylko system Android)
  • Powiadomienie dźwiękowe z aplikacji Facebook, Twitter, Skype (tylko system Android)
  • Wykonywanie zdjęć telefonem (ustaw aparat w telefonie i zegarkiem zwolnij migawkę) (tylko system Android)
  • Funkcja stopera, wibracji
  • Budzik pięć pozycji do wyboru
  • Krokomierz zmierzy ile wykonało się kroków w danym dniu, jaki przebyło się dystans w jakim czasie, oraz ile spaliło się kalorii
  • Zegarek wyświetla godzinę, datę, stan baterii
  • Do wyboru trzy różne tarcze zegarka
  • Do wyboru pięć ustawień dzwonka
  • Połączenie za pośrednictwem Bluetooth (co najmniej wersja 2.0)
Zliczaj dzienny dystans
Zliczaj dzienny dystans
Licznik kroków umożliwia śledzenie dodatkowej aktywności oraz zliczanie dystansu przebytego pieszo w ciągu dnia. Wyniki mogą być wykorzystane w wielu innych miejscach w aplikacji śledzenia aktywności.
Steruj aparatem w smartfonie
Wbudowana funkcja sterowania aparatem fotograficznym w smartfonie pozwala na robienie wspaniałych zdjęć na odległość. Dzięki temu możesz zawsze uchwycić najlepszy kadr.
Steruj aparatem w smartfonie
Zarządzaj odtwarzaczem muzyki
Zarządzaj odtwarzaczem muzyki
Smartwatch posiada funkcję sterowania odtwarzaczem muzyki, dzięki czemu w wygodny sposób możesz zmienić głośność, przerzucić piosenkę lub zatrzymać utwór zdalnie z poziomu zegarka, bez konieczności wyciągania telefonu z kieszeni.
Bądź na bieżąco
Smartwatch pozwala na odczytywanie wiadomości e-mail i sms, dzięki czemu w dyskretny sposób pozostaniesz w kontakcie ze światem nawet, gdy nie możesz skorzystać z telefonu. Dzięki nowoczesnemu smartwatchowi zawsze będziesz na bieżąco.
Bądź na bieżąco

Dane techniczne

zegarek Smart Garett G5 (czerwony)

Kompatybilna platforma Apple iOS, Google Android
Wyświetlacz  1,48 cala,
Integracja z telefonem  Bluetooth 3.0
Użytkowe opcje  budzik, ekran dotykowy, licznik kalorii, licznik kroków, obsługa wiadomości e-mail, sms, połączeń, odczyt wiadomości e-mail, odczyt wiadomości sms, połączenie z serwisami społecznościowymi (Facebook, Twitter), powiadomienia, sterowanie kamerą, sterowanie odtwarzaczem muzyki, tryb głośnomówiący, zarządzanie połączeniami, zegar
Konstrukcja koperty stal szlachetna
Konstrukcja paska tworzywo sztuczne
Wejście kart SIM nie
Wejście karty pamięci nie
Złącze USB tak - microUSB
Parametry fizyczne   
Rozmiary  46 x 42 x 10 mm
Waga  42 g
Pojemność akumulatora 230 mAh
Gwarancja   
Gwarancja  24 miesiące
Szczegółowe warunki gwarancji  Pobierz   
Producent   
Nazwa producenta / importera  Garett Electronics
Znak zgodności   
Znak zgodności 
Zgłoś błąd na tej stronie
Znajdź podobne produkty
  • Marka: Garett
  • Kompatybilna platforma: Apple iOS
  • System operacyjny: producenta
Ocena klientów
4 na podstawie 10 ocen
5
(8)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(2)
Najwyżej ocenione zalety:
  • wygoda
  • bateria
80% osób oceniło ten produkt wysoko
Wczytywanie...
domyślne
oceny malejąco
oceny rosnąco
daty dodania malejąco
daty dodania rosnąco
przydatności malejąco
przydatności rosnąco
wszystkie
wszystkie
BUBEL
wygoda:
bateria:
17-12-2016,
michu0
Potwierdzony zakup

Kompletnie nie udany zakup,bateria musi być ładowana co 2godz.w czuwaniu

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
BUBEL!!!!
wygoda:
bateria:
07-01-2017,
Wera
Potwierdzony zakup

Bateria wytrzymuje 2 godziny, natomiast naładowanie trwa 4 Godziny . Porażka w zakupie nie nadaje się do użytku trzeba by było chodzić z ładowarką. Nie polecam!

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
czerwony zegarek
wygoda:
bateria:
08-01-2017,
sonia
Potwierdzony zakup

zakup trafiony, wygodny zegarek

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Bardzo dobry sprzęt
wygoda:
bateria:
09-12-2016,
Siłka

Dużo czasu spędzam na sporcie (siłka, basen, bieganie) i fajnie się sprawdza w tych warunkach. Poza tym noszę na co dzień

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (1) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Warto
wygoda:
bateria:
24-01-2017,
Gutek

Dobra jakość i niedrogo. Nie widzę potrzeby wydawać tysięcy na smarta. Ten w zupełności wystarcza i daje rade dla użytkownika nie oczekującego rocket science.

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Git
wygoda:
bateria:
27-01-2017,
Acp

Może na przyszłość wezme coś mniej krzykliwego, ale poza tym to jako smartwatch nie mam żadnych zarzutów. Funkcje ok, łączenie ok, nie psuje się, bateria swoje trzyma. Spoko

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
ok
wygoda:
bateria:
06-02-2017,
Wiktoria

Dobra jakość w rozsądnej cenie. Kupiłam głównie w celu treningowym (krokomierz, licznik kalorii) ale pozostałe funkcje też sie sprawdzaja. Jestem zadowolona z zakupu.

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
ok
wygoda:
bateria:
10-02-2017,
Marteczka

Fajny zegarek, dostałam go na prezent i przyszłam tutaj poczytać coś wiecej o nim ;) b. podoba mi sie kolor i wyraźny wyświetlacz. Bez problemu sparowałam go z moim telefonem i testuje, heh. Na razie przydaje sie głównie podczas biegania :)) polecam ja jestem zadowolona i cieszie sie ze go mam.

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Super
wygoda:
bateria:
22-02-2017,
Mykos

Fajny sprzęt. Niweluje ciągłe wyciąganie telefonu, daje pare dodatkowych funkcjonalności i służy jako klasyczny zegarek na codzień. Polecam

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Prezencik
wygoda:
bateria:
26-02-2017,
Edek90

Pożyczyłam od znajomego na testy w czasie weekendowego wyjazdu męża, ponieważ chciałam mu taki sprawić pod choinkę i według mnie rewelacja. Mąż również zachwycony i po paru dniach bardzo sobie chwali. Nie może sie z nim rozstać :D

Pokaż całość
Zadaj pytanie
Przydatna opinia? (0) (0) Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Opinia została wydana na podstawie zakupionego towaru. Możemy zagwarantować, że autor zakupił opisywany sprzęt w sklepie OleOle! Wszystkie informacje zawarte w opinii są poparte prawdziwym doświadczeniem! Masz pytania? Możesz je zadać tutaj!
Jest to opinia niezależnego eksperta. Opinia powstała w wyniku testów recenzowanego produktu.
Usługi
Opcje
Mam zużyty sprzęt do oddania
Mam zużyty sprzęt do oddania
nr kat. 489 Więcej
Informacje do wydruku
Powyższe informacje pochodzą ze strony oleole.pl. W celu przeczytania opinii, pytań i odpowiedzi, promocji i innych informacji dotyczących Garett G5 (czerwony), wpisz 1078859 w wyszukiwarce oleole.pl.