PROMOCJE

Niedostępny

Produkty rekomendowane dla Ciebie

zlewozmywak prostokątny Pyramis Calto (55 x 43) 1B (colorado)

Produkt niedostępny

Przepraszamy, produkt nie jest dostępny w naszym sklepie.
zlewozmywak prostokątny Pyramis Calto (55 x 43) 1B (colorado)
Pyramis Calto (55 x 43) 1B (colorado)
0 zł
Opis i dane
Wybierz zlewozmywak do podbudowy, aby stworzyć równy blat
Wybierz zlewozmywak do podbudowy, aby stworzyć równy blat
Zlewozmywak wygląda idealnie gdy jest zamocowany od dołu blatu kuchennego. Zyskujesz dzięki temu równą powierzchnię roboczą. Pamiętaj jednak, że taki zlewozmywak może być zamontowany wyłącznie na blacie granitowym, kompozytowym lub z litego drewna.
Postaw na wytrzymały zlewozmywak wykonany z granitu
Zlewozmywak wykonany z granitu wyróżnia się niezwykłą odpornością i łatwością w pielęgnacji. Jest odporny na zarysowania, zadrapania i uderzenia. Jest także neutralny w kontakcie z żywnością.
Postaw na wytrzymały zlewozmywak wykonany z granitu
Z łatwością pokonaj plamy
Z łatwością pokonaj plamy
Plamy wnikające w zlewozmywak mogą być trudne do usunięcia. Ale nie w tym modelu. Materiał, z którego wykonany został zlewozmywak jest odporny na plamy, dzięki czemu z łatwością możesz się ich pozbyć.
Nie obawiaj się przypadkowych uderzeń
Ten model zlewozmywaka jest odporny na uderzenia, które na co dzień przydarzają się w kuchni. Nie musisz obawiać się, że upadek drobnego przedmiotu spowoduje uszczerbek zlewozmywaka.
Nie obawiaj się przypadkowych uderzeń
Kup zlewozmywak odporny na wysokie temperatury
Kup zlewozmywak odporny na wysokie temperatury
Odporność na wysokie temperatury daje Ci możliwość bezpiecznego postawienia na zlewozmywaku gorącej blachy lub wylania wrzątku do komory.
Korzystaj spokojnie dzięki odporności na zarysowania
Dzięki odporności na zarysowania możesz bezpiecznie korzystać ze swojego nowego zlewozmywaka. Nie musisz obawiać się, że sztućce i inne naczynia kuchenne go uszkodzą.
Korzystaj spokojnie dzięki odporności na zarysowania

Dane techniczne

zlewozmywak prostokątny Pyramis Calto (55 x 43) 1B (colorado)

Rodzaj do podbudowy
Wymiary (szer. x głęb.) 550 x 430 mm
Wycięcie  według szablonu
Wykonanie pyragranite
Barwa  kremowy
Ilość komór 1
Ociekacz brak
Wejście na baterię nie
Bateria w komplecie  nie
Typ zaworu zawór zatyczkowy z sitkiem 92 mm
Funkcje dodatkowe  odporność na powstawanie plam, odporność na uderzenia, odporność na wysokie temperatury, odporność na zarysowania
Wymiary komór   
Komora 1  490 x 430 x 200 mm
Minimalna szerokość podbudowy  60 cm
Parametry zewnętrzne   
Wymiary opakowania  55 x 43 x 20 cm
Waga z opakowaniem  10 kg
Wyposażenie   
Wyposażenie  instrukcja montażu, karta gwarancyjna, syfon
Gwarancja   
Gwarancja  60 miesięcy
Szczegółowe warunki gwarancji  Pobierz   
Producent   
Nazwa producenta / importera  Pyramis Polska
Zgłoś błąd na tej stronie

Ocena klientów

5 na podstawie 1 ocen
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Najwyżej ocenione zalety:
  • wygląd
  • jakość materiałów
100% osób oceniło ten produkt wysoko
Wczytywanie...
domyślne
pozytywne
negatywne
najświeższe
najstarsze
najbardziej przydatne
najmniej przydatne
wszystkie
wszystkie
bardzo ok
wygląd:
jakość materiałów:
łatwość czyszczenia:
trwałość:
solidność konstrukcji:
pojemność:
14-08-2014,
Fazzy1980

za ta kase to bardzo rozsadny wybór. idealny jezeli ktos pklanuje lub juz ma zmywarke. nie zajmuje wiele miejsca w kuchennej zabudowie wiec dla osob ktore maja go malo tez jest to jakies wyjscie awaryjne.

jakosc - swietna!

Pokaż całość
Według Ciebie ta opinia jest przydatna Według Ciebie ta opinia jest nieprzydatna. Możesz zgłosić nadużycie. Już oddałeś głos na tę opinię
Opinia została wydana na podstawie zakupionego towaru. Możemy zagwarantować, że autor zakupił opisywany sprzęt w sklepie OleOle! Wszystkie informacje zawarte w opinii są poparte prawdziwym doświadczeniem! Masz pytania? Możesz je zadać tutaj!
Jest to opinia niezależnego eksperta. Opinia powstała w wyniku testów recenzowanego produktu.
Wczytywanie...
domyślne
pozytywne
negatywne
najświeższe
najstarsze
najbardziej przydatne
najmniej przydatne
wszystkie
wszystkie
Informacje do wydruku
Powyższe informacje pochodzą ze strony oleole.pl. W celu przeczytania opinii, pytań i odpowiedzi, promocji i innych informacji dotyczących Pyramis Calto (55 x 43) 1B (colorado), wpisz 1025185 w wyszukiwarce oleole.pl.