PROMOCJE

Możesz zmienić zdanie i zwrócić towar w ciągu:




Czas na zwrot liczy się od dnia wydania towaru.
Promocja dotyczy zamówień złożonych przez konsumentów w terminie 06.12-31.12.2018 r.



Jak zwrócić towar?

Wydrukuj
formularz
i etykietę
adresową

Wypełnij
formularz
Zwrotu
Towaru

Zabezpiecz
Towar przed
uszkodzeniem
w czasie wysyłki

Wyślij
formularz
i Towar na
wskazany adres

Oczekuj na zwrot
środków



Wydrukuj i wypełnij kompletnie formularz ZWROTU TOWARU W RAMACH PROMOCJI „ZAKUPY BEZ OBAW w OLE OLE!” - wzór formularza. Następnie razem ze zwracanym Towarem wyślij go w ciągu 30 dni od dnia wydania Towaru na poniższy adres:

Euro-net Sp. z o.o.
Sklep Internetowy OleOle
„ZWROT- ZAKUPY BEZ OBAW”
ul. Parzniewska 18
05-800 Pruszków
Magazyn 1/ Rampa T6
(czynna w godzinach 6:00 – 14:30)

Możesz skorzystać z etykiety adresowej.


Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!

Po otrzymaniu Towaru Euro-net Sp. z o.o. wystawi Konsumentowi fakturę korygującą i odeśle ją na adres Konsumenta.


Jakie towary można zwrócić?

Szczegółowa informacja o wymaganiach dotyczących towarów zwracanych znajduje się w Regulaminie.

Jakie warunki musi spełniać towar, aby go zwrócić?

Towar nie może nosić śladów użytkowania. Opakowanie fabryczne powinno być nieuszkodzone. W opakowaniu powinny się znajdować wszystkie zabezpieczenia towaru (np. styropiany mocujące, fizeliny), karta gwarancyjna i instrukcja obsługi oraz kompletne wyposażenie. Na zwracanym towarze muszą być oryginalne folie zabezpieczające, plomby i naklejki producenta.

Czy duże towary muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu?

Pralki, lodówki, kuchnie, piekarniki i zmywarki, nie muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu. Ich oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi zabezpieczeniami towaru (np. styropiany mocujące, fizeliny), kartą gwarancyjną, instrukcją obsługi i kompletnym wyposażeniem, należy dostarczyć wraz ze zwracanym towarem. Jeśli towar był dostarczony transportem firmowym i dostawca zabrał opakowanie, sprzęt można zwrócić bez opakowania. Pozostałe towary muszą być spakowane w oryginalne opakowanie.

Czy mogę oddać grę?

Gry, programy komputerowe, karty pamięci, które są sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach, mogą być zwrócone jeśli opakowanie nie zostało otwarte (np. nie została zdjęta folia ochronna).

Czy mogę zwrócić pralkę, która została podłączona?

Pralka, która została podłączona, w szczególności jeśli została zrealizowana usługa instalacji/montażu, nie może zostać zwrócona.

Czy mogę zwrócić towary zakupione w większej ilości (ten sam model sprzętu)?

Towary nabyte w ilości większej niż dwie sztuki tego samego modelu nie są objęte promocją i nie można ich zwrócić.

Czy wszystkie towary są objęte promocją?

Promocją są objęte wszystkie towary poza kablami sprzedawanymi "na metry", treściami cyfrowymi (kupony z kodami) oraz towarami outletowymi i przecenionymi (niepełnowartościowe, niekompletne).