PROMOCJE

W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.
Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe:

Zgłoś reklamację bezpośrednio do gwaranta

Jeśli Towar objęty jest gwarancją Twoje uprawnienia i obowiązki gwaranta określone są w dokumencie gwarancyjnym do Towaru.

Wszystkie informacje znajdziesz w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie producenta/ gwaranta, którą pomoże Ci odnaleźć nasza wyszukiwarka.

Poniższa wyszukiwarka pomoże Ci w łatwy sposób odnaleźć stronę internetową producenta, na której będziesz mógł zgłosić reklamację wadliwego Towaru. Możesz tam również sprawdzić czy reklamowany Towar objęty jest serwisem door-to-door i jak z niego skorzystać.

Zgłoś reklamację bezpośrednio do gwaranta

Klient
Serwis producenta
Klient
  • ACER
  • ASUS
  • BENQ
  • BROTHER
  • CANON
  • D-LINK
  • DELL
  • EPSON
  • HP
  • IOMEGA
  • KRUGERMATZ
  • LEXMARK
  • LG
  • MICROSOFT
  • MSI
  • NETGEAR
  • ONYX
  • PHILIPS
  • SAMSUNG
  • SONY
  • TOSHIBA