PROMOCJE

W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.
Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe:

Zgłoś reklamację w sklepie internetowym OleOle

Reklamując wadliwy Towar u Sprzedawcy możesz zgłosić reklamację z tytułu:

  • Gwarancji

    czas trwania gwarancji , obowiązki gwaranta oraz przysługujące Ci uprawnienia reklamacyjne określone są w dokumencie gwarancyjnym do Towaru.

  • Rękojmi

    Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przez upływem 2 lat od dnia wydania Towaru. Obowiązki Sprzedawcy i przysługujące Ci uprawnienia reklamacyjne określone są w Ustawie z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny. (Dz.U.1964 Nr 16,poz.93 ze zm.).

Zgłoś reklamację u Sprzedawcy

Klient
Sklep Internetowy
Serwis producenta
Sklep Internetowy
Klient

Reklamując:

  • Mały Towar - drobny sprzęt np. aparat fotograficzny, kamera video, czajnik, golarka, laptop, tablet, odkurzacz, smartfon, konsola, czajnik powinieneś wysłać do Sklepu Internetowego OleOle! na adres wskazany poniżej.

  • Duży Towar - np. pralka, lodówka, kuchnia, piekarnik, zmywarka , telewizor powyżej 32” oraz inny Towar (np. bateria kuchenna, okap), którego dostarczenie ze względu na jego rodzaj lub sposób zamontowania byłoby nadmiernie utrudnione powinien zostać udostępniony przez Kupującego w miejscu, w którym się znajduje.

Ze względów bezpieczeństwa sprzęt zasilany paliwem płynnym taki jak piły spalinowe, kosiarki, podkaszarki itp. przyjmowany jest do reklamacji bez paliwa.


W celu uzyskania opinii serwisowej co do zgłoszonej wady i możliwych sposobów jej usunięcia Mały Towar przekażemy niezwłocznie do Autoryzowanego Serwisu Producenta, a w przypadku Dużego Towaru umówimy wizytę serwisanta z Autoryzowanego Serwisu Producenta, w miejscu w którym znajduje się reklamowany Towar.

W Sklepie Internetowym OleOle! możesz zgłosić reklamację Towaru zakupionego na podstawie Zamówienia, w tym za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta korzystając z:

  • elektronicznego formularza, po wypełnieniu i wysłaniu którego otrzymasz na wskazany adres e-mail informację o dalszym postępowaniu z reklamowanym Towarem

Elektroniczny Formularz
Zgłoszenia Reklamacyjnego

  • własnego formularza lub naszego wzoru Zgłoszenia Reklamacyjnego. W takim przypadku Mały Towar razem z wypełnionym Zgłoszeniem Reklamacyjnym prześlij na adres podany poniżej. Możesz też skorzystać z etykiety adresowej:

    Euro-net Sp. z o.o.
    Sklep Internetowy OleOle
    „Reklamacja Towaru”
    ul. Parzniewska 18
    05-800 Pruszków
    Magazyn 1/ Rampa T6



Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.