PROMOCJE

Wybierz wyciskarkę, sokowirówkę
  lub blender
i testuj przez 30 dni. 
 Jeśli nie spełni Twoich oczekiwań,
 po prostu oddamy Ci pieniądze!

Wyciskarki

Wyciskarki Philips pozwalają na wyciśnięcie do 90% zawartości owoców i warzyw*

Czas mycia wyciskarki – 1 minuta.

Zajmuje tylko 11 cm szerokości
 na Twoim blacie.

Książka z przepisami w zestawie.

Funkcja wstępnego czyszczenia wypłukuje resztki owoców i warzyw.

Innowacyjna blokada kapania pozwala zachować blat w czystości.


   

Opis na przykładzie modeli HR1897, HR1896, HR1895

Sokowirówki

Sokowirówki Philips 
 to maksimum smaku, 
minimum wysiłku

Czas mycia wyciskarki – 1 minuta.

Wysokopolerowane sitko łatwe
w czyszczeniu.

Bardzo duży otwór na produkty. Nie trzeba obierać owoców i warzyw takich jak marchew czy jabłko.

Nawet do 2,5 litra soku za jednym razem, bez konieczności wymiany pojemnika na miąższ.

Zebranie całego miąższu w jednym miejscu umożliwia jego łatwe usuwanie.

Opis na przykładzie modeli HR1871/70, HR1870/70, HR1869/70

Blendery kielichowe

Blendery Philips to idealnie aksamitne koktajle, 
 w szybki i łatwy sposób

Technologia ProBlend 6: 6-ramienne ostrze zapewnia wyjątkowo skuteczne miksowanie owoców i kruszenie lodu (aksamitna konsystencja koktajli).

Silnik o mocy do 900 W zapewnia doskonałą wydajność. 

Szklany dzban 2L, odporny na zarysowania i umożliwiający rozdrabnianie gorących składników.

Tryb cichej pracy.

Przycisk pulsacji i czyszczenia wstępnego.

Opis na przykładzie modelu
 HR2195/00  

* Dane na podstawie testów wewnętrznych przeprowadzonych na 1000 g winogron, jabłek, czarnej porzeczki, truskawek, pomidorów, arbuzów, pomarańczy i granatów.

Wyciskarki Philips.
 Zobacz film


Sokowirówki Philips.
 Zobacz film


WARZYWA I OWOCE W DIECIE
 MUST EAT KAŻDEGO, KTO CHCE DOŻYĆ SETKI

Warzywa i owoce powinny królować na talerzach, stołach, misach i paterach wszystkich domów. Idealnie byłoby jeść możliwie najwięcej warzyw w ciągu dnia. Co takiego zawierają w sobie owoce i warzywa, że aż zadedykowano im światową kampanię „WARZYWA I OWOCE 5 RAZY DZIENNIE”?
Otóż lista długa jak list do Świętego Mikołaja… Przede wszystkim zawierają witaminy i minerały, które budują nasze zdrowie, które odpowiadają za szereg reakcji w organizmie od odporności po oddychanie komórkowe, od dostarczania tlenu do narządów po trawienie jabłka po wypiciu soku z niego zrobionego. Zawierają antyoksydanty, które chronią organizm przed działaniem wolnych rodników, a więc przed starzeniem na poziomie komórki i mają ogromną rolę w prewencji pierwotnej przed chorobami cywilizacyjnymi, jak np. nowotwory. Zawierają błonnik, który obniża sytość wypełniając żołądek, zmniejszając tym ryzyko nadwagi i otyłości. Błonnik zmniejsza ilość cukru i cholesterolu we krwi, błonnik to szczotka dla układu pokarmowego, a myć się trzeba przecież codziennie. Jak to zrobić, żeby jeść więcej warzyw i owoców? Zaplanować przede wszystkim, że będą dodawane do każdego możliwego posiłku, a na pewno do śniadania, obiadu i kolacji! Im częściej, tym lepiej.

Polecane przez Agatę: