Ochrona Sprzętu - Wariant Rozszerzony do 5 lat
105 zł przez 10 miesięcy
Wczytywanie...
Płatność w 10 częściach
Płatność jednorazowa
Ten wariant chroni Twój sprzęt w razie przypadkowego uszkodzenia już od dnia zakupu.
A także wydłuża ochronę w razie awarii, gdy gwarancja producenta się skończy.
W Wariancie Rozszerzonym:
  • naprawimy przypadkowo uszkodzony sprzęt, np. w wyniku uszkodzenia przez dzieci.
  • naprawimy awarie po gwarancji producenta, nawet do 5 lat od zakupu.
  • naprawimy sprzęt w Twoim domu.  Jeżeli się nie uda i waga sprzętu przekracza 10 kg, kurier zabierze sprzęt do serwisu i przywiezie go do Ciebie.
  • wymienimy sprzęt na nowy, jeżeli naprawa będzie niemożliwa lub nieopłacalna (pokrywasz tylko 10% wartości nowego sprzętu).
EKSTRA OCHRONA w wariancie ROZSZERZONYM to umowa ubezpieczenia (polisa) zawierana między Klientem a ubezpieczycielem.
Polisa nie stanowi gwarancji jakości w rozumieniu art. 577-581 k.c., ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne.
Zakres ochrony i wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczycieli opisują Warunki ubezpieczenia.
W przypadku zakupu EKSTRA OCHRONA przez firmę, okres ochrony w razie awarii rozpoczyna się po pierwszym roku użytkowania sprzętu.
Ochrona Sprzętu - Wariant Rozszerzony do 5 lat
1 050 zł to tylko 17,50 zł za każdy miesiąc ochrony
Wczytywanie...
Płatność w 10 częściach
Płatność jednorazowa
Ten wariant chroni Twój sprzęt w razie przypadkowego uszkodzenia już od dnia zakupu.
A także wydłuża ochronę w razie awarii, gdy gwarancja producenta się skończy.
W Wariancie Rozszerzonym:
  • naprawimy przypadkowo uszkodzony sprzęt, np. w wyniku uszkodzenia przez dzieci.
  • naprawimy awarie po gwarancji producenta, nawet do 5 lat od zakupu.
  • naprawimy sprzęt w Twoim domu.  Jeżeli się nie uda i waga sprzętu przekracza 10 kg, kurier zabierze sprzęt do serwisu i przywiezie go do Ciebie.
  • wymienimy sprzęt na nowy, jeżeli naprawa będzie niemożliwa lub nieopłacalna (pokrywasz tylko 10% wartości nowego sprzętu).
EKSTRA OCHRONA w wariancie ROZSZERZONYM to umowa ubezpieczenia (polisa) zawierana między Klientem a ubezpieczycielem.
Polisa nie stanowi gwarancji jakości w rozumieniu art. 577-581 k.c., ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne.
Zakres ochrony i wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczycieli opisują Warunki ubezpieczenia.
W przypadku zakupu EKSTRA OCHRONA przez firmę, okres ochrony w razie awarii rozpoczyna się po pierwszym roku użytkowania sprzętu.