PROMOCJE

W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.
Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe:

Reklamacja towaru

Jesteś tutaj: Centrum informacji /

Reklamację wadliwego Towaru możesz:

  • zgłosić bezpośrednio w Autoryzowanym Serwisie Producenta / Gwaranta

    W tym przypadku warto sprawdzić, czy Twój Towar objęty jest szybkim serwisem door-to-door. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie producenta, którą pomoże Ci odnaleźć nasza wyszukiwarka.

  • zgłosić u Sprzedawcy w Sklepie Internetowym wypełniając formularz elektroniczny.
Klient
Serwis
producenta
Klient
ZGŁOŚ REKLAMACJĘ BEZPOŚREDNIO DO GWARANTA
Klient
Sklep
internetowy
Serwis
producenta
Sklep
internetowy
Klient
ZGŁOŚ REKLAMACJĘ W SKLEPIE INTERNETOWYM